onsdag 8. oktober 2008

Høstdugnad;)

I flere dager har jeg kjempet en kamp med den japanske blodlønna i hagen min. Daddy planta treet 10. juli 1998 (dagen Marius ble født), så røttene var ikke så fislete som jeg hadde håpet på. Grunnen til at dette seige faenskapet av et tre måtte opp, var så enkelt som at det helt uforventa daua i vinter. Ei blodlønn uten blader er bare ikke fint nok til at jeg gidder å ha det i hagen min...Triste greier, men that's life!
I dag kom Tone uten traktor og vinsj, men hun kom i god dugnadsånd og hadde med seg godt humør. Alle utemøblene inn, feie uteplassen, rake løv, opp med tre, kaste skrot...puh!

Nå er det fint rundt det blå huset mitt!


Kongsteinsløyfa 27. This is mah house!

Inngangen til Ronny og Elisabeth. Snille leieboerne!

Snart er det bare rota igjen...Møkkatre...

Som alltid! Overlegen seier til økse-Gunda...Flisa!
Nå er det bare å fortsette på alt det andre...

Ingen kommentarer: